Ligesom alle andre, så bliver jeg dybt fascineret af en stor lampe, med en kæmpe octaboks. For slet ikke at komme ind på lyden af det “puf”, der kommer ud af en Profoto flash, når den fyrer af ved fuld power.
Ja, jeg har aldrig lagt skjul på at, jeg er en gear buff. Men nogle gange så er virkeligheden bare ikke til stort udstyr…









