Eller måske er det street…?
Jeg har i hvert fald tilbragt nogle dage på en altan i en by i Danmark!
Ikke ligefrem ønskescenariet for en naturfotograf…

Eller måske er det street…?
Jeg har i hvert fald tilbragt nogle dage på en altan i en by i Danmark!
Ikke ligefrem ønskescenariet for en naturfotograf…

Det må meget gerne være sjovt at eksperimentere og udvikle sig fotografisk
Der findes et hav at kreative værktøjer og teknikker, du kan tage i brug, når du gerne vil lege og måske endda udfordre dig selv og dit fotografi. Et af de virkelig sjove er legen med panorering og bevægelsessløring. (mere…)