Kender du det, du skyder billeder – rigtig mange billeder, og du syntes bare ikke rigtig du får det ud af dine anstrengelser som du havde i hovedet – det kender jeg i hvertfald og det stinker!
Hvorfor sker det, og hvorfor er det nogen gange nemmere at “finde billedet” end andre gange – tja jeg har ikke et endeligt svar, men måske et tip som kan hjælpe på vej.
