Tag: Fotografering i sne

  • Leg med lukkeren: Sne

    Leg med lukkeren: Sne

    Fotografering handler om valg – valg af blænde, lukkertid, ISO, brændvidde, kamera og meget meget mere. De valg vi tager som fotograf, skulle gerne tages ud fra, hvad der bedst fortæller den historie vi gerne vil formidle, ikke udfra hvad der er praktisk, eller udfra hvad der lige sidder på kameraet.

    Idag kigger vi lidt på, hvad valget af lukkertid har af betydning når sneen falder.

    (mere…)

  • Vinterbison

    Vinterbison

    Jeg har faktisk altid hadet (og jeg mener HADET) vinter. Det er koldt, vådt, mørkt, glat og bare bøvlet, men nu har jeg pludselig opdaget, at vinteren rent faktisk er et at de tidspunkter af året, hvor vores verden er allerflottest og mest fotogen! 

    WOW – hvorfor er der ikke nogen der har fortalt mig det før!!

    (mere…)